clik-clik di sini

24 Feb 2011

~~KeRiNdUan MeNebAl Pada My AdIk-BeRaDik~~

erMMM......haRi Yg BowInk,CoZ huBBy oUt StatiOn!!
HuJan Pulak d HAri PetaNg mcM nie,Tebal lagI
KeBosanaN aku...Huis...

TibA-2 remember my sister n 2 my abgs..
masin2 sudah ade tanggunjawab dan b'gelar istri dan suami..
aku Pun Sudah m'pUnyai stasTus Ibu dAn Isteri..
bOlekah lagi akU bermanja dengan kakak dan abg aku??
Setengah Pendapat Kena bUanG pERasAAn mAnja tu..
Sebb UmuR kiAn meningkat...blur..



senget aku....hahahahhah...



happy n gilerrrr...hahahaha...
dari kanan=-: abglong,ibu,abg.ngah n kakak!!
ape2 pun love u ALL sampai HUJUNG NYAWA..

p/s=Sayangi LAh KelUarga..hiks..hiks.hiks..



5 comments:

Nor Moscow said...

rindukan bila dok jauh2..tapi takpe..guna jer skype tu! Muke pun dah boleh tengok sorang2..

Hezesuze said...

tu ler bila dekat selalu gaduh2 kan uols dah jauh baru terasa rindu ahaksss

=sz= said...

best je dpt berkumpul bersembang beramai2..
dulu masa kecik2 kan geng gaduh...heheee

ieda said...

sesekali berkumpul adik beradik best kan .. kalau akak pun suke .. tapi family akak kecik jer .. adik beradik 4 org .. time raya meriah lahh :)

wantie said...

kalau kita, time raya jer dapat berjumpa familly semua. windu gak.

~tetamu istimewa~

~My Memory~