clik-clik di sini

19 Nov 2009

...part ke-3...mondays morning.....

stilll cerita di ''sunyaw hotel'' ini nak pergi b/fast!!!
gambar umairah serabai......just gosok gg n cuci muka..he.he
model di awal pagi

masing2 menuju ke tingkat bawah!!!untuk
mengisi perut


chakkkk......good morning nur dini!!

apa lah yg di tenung kan itu!!!!

menu untuk santapan














lasttt menu santapan budak2 ini....coco crush!!!!!
masing2 muka tak mandi..ha.ha.ha

p/s=last episod check-out n main bowling

8 comments:

sI tEDI said...

hotel tu sekali dgn makan minum ke asing2??

iNa said...

syoknyeeee...jln2 lg... :)

☆ lieya latif ☆ said...

sonoknye as ko gi jalan2....lieya kan suke tang makan2 bekpes kat hotel..mcm2 ade...meriah ....aku mule laa kalo tgk byk2 makanan, mule la tamak...sume aku amik nak rase hihihihihihi

seronok tuk budak2 tu hepi ....ni kes cam mia n mija gak....selalu ajak makpaknye dok hotel...ingat cop duit ke ari2 nak dok hotel.....hihihi

CINTAMANISZ Lite said...

hmmm...tak gosok gigi lagi pun dh nampak umairah mmg sgt seronok...

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. sarapan2 pagi.. seronok tgk..

Krasz bAtu said...

bestnya

[-suziey-] said...

waaaaa syiok btl bercuti2 ye as..hehe..kita yg dekat teramat sgt ni pn xg lagi sunway hotel ni..lalu sllau la..hahahaha

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nyum!! roti telur!

~tetamu istimewa~

~My Memory~