clik-clik di sini

11 Nov 2009

...so too lateeeeeeee.....i'm sorry!!!

salam kembali.........sambungan cerita we all ari itu berjalan sempena raya
,walaupun bulan raya sudah habis!!!!gambar di bawah pagi ahad
pada 25/10/09..pagi ahad pas breakfast kami
menuju ke bangi......
untuk bertemu keluarga angkat yg sudah lama tidak dihubungi dan
terputus begitu sahaja.....salah satu sebabnya hp hilang,contact number
tak de!!!






ya ini lah keluarga angkat ibu maksudkan
...kami kenal semasa di ipoh pada tahun 1980an.......

alhamdullilah..adanya facebook,kami bertemu semula!!

makan durian di rumah keluarga angkat!!!!!

ini rumah ke-2 we all berjalan..umah p.lang(adik emak)
area bangi juga

ambil angin........sambil menikmati hidangan ''soto''

main babminton di laman



hampir nak balik......bukan senang nak putuskan perbualan
kalau dah jumpa ini kan!!!!

taman saujana bangi...rumah m.busu/m.miah n m.adik!!
m.adik tiada di rumah sebab ada kerja luar....
ini semua adik-adik emak,diaorg duduk 1 taman dan berjiran-
jiran!!!!sampai malam kami di sini.........tepat kul 10 mlm,
kami beransur pulang,a.long terus balik ke melaka!!mak/ayah
ikut ibu balik damansara........

ok selesai cerita episod ''berjalan'' ...walaupun nampak
agak basi..he...he....

p/s=sorry lambat up-date blog..

4 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

gini ler gayanya penangan games kat fesbuk ye?? hihi...

takpe...gambr2 ni boleh mengingatkan akak...kita dah abes raya aidilfitri dan akan dtg raya aidiladha pulak, hehe..

iNa said...

meriahnye raya....
:)

game kt fb mmg leka je layan..hehe..

Ibuhani said...

lama ibu-umairah x update blog ekk....

wantie said...

sonotkan semua saudar-mara tinggal dalam satu taman. tentu meriah bila time buka puasa. hantar hantar juadah. time raya..

main main ngan sepupu . ish.. sonot sonot

~tetamu istimewa~

~My Memory~