clik-clik di sini

7 Mar 2010

....HILANG kan stress MAIN BOWLING...

actually...hampir setiap minggu jugak ibu/hubby n umairah
main bowling!!!best layan bowling ini....
ibu,sejak anak dara memang suka main bowling ngan adik-
beradik..tapi tak teror juga!!kira nasib la...he..he..he

masuk lonkang????jgn cakap la...walaupun ibu tak sehebat
mana,tapi semangat bermain itu tetap ada!!!ha.ha.ha

***kalau u all nampak yang berpagar itu
mesti lah umairah punya***

1 lane khas untuk umairah seorang....

..amik bola untuk umairah yg 6kg..



eh..eh..eh...umairah???baling bola....
keh..keh..kelakorrr la budak ini!!!!!!!!!!!!!!!

balingan antara ayah dan anak



ehemmm...ini la ibu!!!!!!gaya bole tahan,
tapii????

masa ini main kat OU, lantai dia tak berapa
best la....diaorg tak up grade...we all g
sini pun nak yg ade pagar biasala untuk sape lagi??
kalau bukan umairah,ada dekat cinelusure tapi
ade 1 je untuk kanak-kanak.....

~ok see u,dengar2 para blogger nak buat main bowling
pulak..pasti akan join~

11 comments:

ibu_arifa said...

bestnyer dapat gi main boling lagi.. minat gak main ni sblm kawen dulu2.. sejak kawen xpernah jejak dah :(

Ibuhani said...

suka gak main bowling ni sbb disamping riadah dpt jugak merapatkn lg hubungan kekeluargaan kan :)

MAMASYAZA said...

dah lama tak main bowling, dedulu masa Ami masih kecik2, memang akak n en. abah rajin gak g membaling bola tu, tp sekrg bila dah bertambah anak...dah lama main...lepas ni rasanya boleh bawak bebudak tu main bowling kot...

Ibu_Khalish said...

Bestnya main boling 1 family. Tak kira lah Umairah pegang bola macam mana pun, masuk longkang ke...lama2 mesti terror main. Ada kawan saya tu, baling bola ke depan tapi tercampak ke belakang. Apa kes? kekeke

lily azliyana @ mama zara said...

wahh..umairah dh pndai main boling ek..hebatnye..kitorng ni dh lama tk jejak lntai boling..nxt time nk bwk Zara pergila..biar die jadi tukang sorak mama ngan papa..ekekeke

zura@iwan said...

kite tak terrer men bowling..hehehe...

Ena Qalinsya said...

wahh terornye umairah men bowling.. ena ajak anak2 ena men, drang takmo sebab takut, ampeh tol.. takle ikut jejak ibu dan ayah drang langsung hehhe

CuTeMiUt78 said...

salam singgah sini.. lama tak menjengah.. kira ok la.. umairah pandai gak main bowling... lama dah tak main bowling ni

Ayu Jaffar said...

pandai umairah main bowling....best ka kuar beridah camni dgn famili :p

Rinna said...

Seronoknya..main boling..satu family.. amboi kan main lagi aksi umairah..yer.. tak pe belajar2 main boling mana tau esok besar leh lak jadi pemain pro plak..

As said...

bestnyer dia dpt main bowling... sejak kawin x pernah pun main bowling dah...guhuhuhuh

~tetamu istimewa~

~My Memory~