clik-clik di sini

8 Feb 2010

makan malam di salah sebuah ''seafood di KAMPUNG BARU''

Cerita di alam 2009.......tak salah aku ini masa
lagi 1 hari menyambut Merry Cristmas!!we all makan
malam di kampung baru......

*mengadap klcc yang indah,bertemankan kabus-kabus
yang putih besinar...*woow sungguh best suasana
malam itu.....



see my doter...rambut mcm berus sabut je!!!merajuk dari rumah
kerna lapar sangat....sikat pun dah tak nak...
erghhhh geram aku tengok..

makanan kegemarannya..sotong goreng tepung

sowyyy...gambar makanan lain tak ambik!!coz laparr
sangat....he..he

after dinner..we all terus ke pavillion!!saje tengok orang
masing-masing shoping sakan untuk M/C





eh...umairah bole ke angkat ayah???

very beauty....mcm-mcm colour ada!!

muka kenyangan....ha..ha.ha



*umairah nak angkat ibu pulak*

ini sape ini???








banyak sebenarnya gambar lagi..tapi cukup lah ini saje untuk
tatapan!!!!he..he..he...

*ok member2 ku sekalian,jumpa lagi ye*

6 comments:

fazilzura said...

sonok kan kalau sesekali jalan mlm2 dgn family

Hezesuze said...

wah meriah kt KL ye bila malam....
ermm entah bila nk bawak family ke pavi....huhu

[-suziey-] said...

amboih jalan sakan..kt mane ek tpt tu..hmmmm

wantie said...

sonotnya menghirup udara malam. Dengar kata kampung baru dah nak di bangunkan. Makanya tak der la nanti kampung kat tengah tengah bandaraya yer...

Bimbang gak, bila ada pembangunan yang bertapak kat sana bangsa lain. Kebanyakkan orang melayu mana mampu nak beli umah juta juta tu.

Sedih... sedih...

ikiqzana said...

best2.. g jenjalan kt kl...

akhir nyer as update gak blog setelah sekian lama menyepi..

M@L@ said...

cantek waktu mlm dgn cahaya lampu..tak penah g pivillion lg.. rasa nak g lah...

~tetamu istimewa~

~My Memory~