clik-clik di sini

27 Feb 2010

....Aku sudah menjadi nenek...erghhh,tak caya!!

salam......story awal bulan 1, selonkar-selonkar lappy,ada pulak gambar cucu ini........siarkan lah bg cantik lagi blog ibu ini,he.he.he!!tak sangka daku sudah menjadi nenek.. kuang-kuang-kuang!!!......anak buah hubby punya anak..
masa balik sabak-bernam,tak janji pun nak balik!!
kebetulan sama-sama balik..i'm so happy..jumpa cucu!!

ketika baru sampai...apa lah umairah berbicara ngan atok nya.......!!ialah agak lama tak balik,panjanglah ceritanya....

~sekiannnn.........hope u enjoy~

*hubby selamat sampai semalam dari vietnam..alhamdullilah*

2 comments:

zura@iwan said...

wahhh..jd nenek dh yer..best yer..hehe

ALoNa [CintamaniszLite] said...

akak pun dh jadi nenek gak, haha. Anak saudara somi akak yg sulung kawen awal..umur 21 kot. Skang cucu tu dh umur 1 tahun..
Tp tak rasa sgt pun mcm nenek pasal kitorang jarang jumpa, haha.

Umairah dh jadi mak kecik ler ye...ngee

~tetamu istimewa~

~My Memory~