clik-clik di sini

15 Sep 2009

~berbuka puasa bersama ''DATO SERI SHARIZAT ABD JALIL''

...cerita hari sabtu lepas,ibu dapat undangan dari 'dato ijat'
berbuka sesama family n staff di HILTON HOTEL.....










geraammm ibu tau.....org sibuk nak makan!ayah pulak
asyik nak amik gambar

*gambar makanan tak sempat nak amik lahh,coz ibu asyik
bersembang dalam masa yang sama kami seisi sua kenal*
















sebelum balik kami bergambar sebagai tanda kenangan
doter dato ijat=izzana!!!
she is very frendly...sebelum ini pun kami penah bersua juga
kalu u all nak tau inilah ''idola umairah''!!

hee..heee sape ini?tak kan tak kenal lagi kut......
ibu terlebih senyum,coz dato ijat buat lawak pulak kat ibu....
#terharu ibu..dato ijat mengucapkan terima kasih pada ibu
sebab bagi my hubby keje lebih#



tunggu lif..........nak balik rumah!!!!!

2 buah beg yang kami dapat dAri dato seri

isi dalam nya adalah kueh+serunding+kain sutera
+kemeja lelaki n keropok

note=hope u all hapy ok.....rasanya sekarang ini dah ramai nak prepair
untuk balik kampung!!!!

9 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Amboi....bukan main menjeling lagi ye As kat salah satu gambar tu, hihi.
Tu ler yg buatkan cik abg terus terpana dan terpikat kot, hehe..

syahadah said...

VOUGE Nya ass..as nak bgtahu le..kad ghaye tu hada tak antar la..tak sompek! bukan as sorang semua tegendala..tnda balasan ambikla kad dlm umah hada tu ek.!
berseri pakai tudung ct tu..cantekk!!

sI tEDI said...

nasib baik gambar air je ada... ha ha ha

AziE-rAh said...

Wah.. Macam best jer..
Happening..

zura@iwan said...

wahh..bestnya dpt g bbuka ngan dato seri ye....dpt bgmbr lg....hb as keja ngan dato seri ek?

~Atie+Farid~ said...

amboi kak....bestnye buka pose ngan dto seri ye...die ni mmg peramah kan...atie penah jumpe die skali time perhimpunan umno...tak sangke die nak salam laga pipi ngan atie...terharu sgt

Cho Zila said...

>>salam bestnyr berbuka pose dengan orang penting negara dan dihormati gitu..
>>selamat hari raya ... maaf zahir dan batin,,

eedany said...

bestnya dapat berbuka dengan dato' seri.

:)

Ayu Jaffar said...

cantek tudung as.... umairah! so sweet la :p

~tetamu istimewa~

~My Memory~