clik-clik di sini

30 Sep 2009

'selamat hari raya'

salam.....sekarang ini ramai belumba-lumba ceritakan kisah hari raya!!
ibu pulak..tak de lah banyak sangat,ada lah beberapa keping je..
sibuk dengan melayan tetamu,sedara,sepupu yang ibaratkan setahun sekali
baru berjumpa.......

tahun ini giliran ibu di melaka memang ramai kerabat ibu bila di campur kan
side ayah n mak!!!!

gambar pun tak sempat nak amik kan....ialah selesai je solat subuh n
bersalaman ibu dan mak terus masuk dapur untuk menyediakan
hidangan!!!!


malam raya umairah main bunga api


sebenarnya ibu tersalah letak..ganbar ini raya ke2 punya!!!!
ibu bersama adik ayah 'pak.ndak'

hee.he...cun tak?
family pak.ndak

+
+
+
+
+
+

ha ini raya pertama.....baru betul!!!
umairah di pagi raya di umah kenangan peningalan
arwah moyang!!!!!


sepupu-sepupu umairah

family a.long

alahai kesiannya..bergambar sorang2 ye!!!
ibu sibuk d dapur...soryy ye abang

mula nak posing2 dulu...lama2 tak sempat pulak,
orang dah ramai menyerbu!!!
ibu sempat tangkap ngan angah je(anak buah)

tetamu yang pertama sampai...selesai sembahyang raya
mereka terus ke sini!!!m.uda n family (adik ipar ayah)

p/s=ini je lah gambar yang ada...kadang2 sedih juga
mcm2 plan nak tangkap gambar,,tapi itu lah tak sempat
kan.......

12 comments:

Ibuhani said...

slmt hr raya. maaf zahir & batin :)

Suhana Shahril said...

Amboi,comei umairah berbaju kurung.
Mak nya pun dah semakin bulat haa..
Berseri-seri muka, makan la puas2 masa time ni,sok dlm pantang susah lak sbb kena kawal mkn.kekeke...

[-suziey-] said...

salam as...waaa kemain umairah posing yek..hehe..

as kena download windows live writer..edit blog guna WLW tu senang..alignment xlari mcm blogspot..gambo pn jadi beso n catik..xpecah..kalu blogspot kadang pecah..pastu edit2 la sket gambo tu guna photoscape..kalu expert guna photoshop lg best..

CINTAMANISZ Lite said...

Baju raya umairah tantek ler. Elok pulak dia dpt tulang pipi cam ibu dia tu, huhu..senang nak sapu pemerah pipi nanti..

Tak sempat nak amek gambar bertiga di pagi raya ye? Takpe..leh wat shooting lain pulak lepas ni..hehe

sujaihah said...

cantik2 la gambar akak ambik...wah bergaya sakan naa....nampak cute sgt umairah tu,...:)

zura@iwan said...

gmbr cungg2 la...hehehehe...

slmt hari raya...

CuTeMiUt78 said...

selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir batin.. hik..hik..hik..
okies la kan ada gak gambo raya utk dibuat kenangan

karipapsayur said...

jom join "MANGSA BULI CONTEST" di blog I !! Tarikh tamat on 19th Oct 09

nadnye said...

salam aidilfitri.. cantik2 gambar raya nie..

c a b b i e n a said...

salam syawal...

ieda said...

cumei umairah berbaju kurung ...
indahkan beraya di desa ... kenangan yg x dpt di lupakan ...


moga diketemukan raya tahun hadapannnn

wantie said...

cantik ar.. pandai benot meng edit gambar gambar.

gambar familly pak ndak tu suka la... bayang bayang lagi...

~tetamu istimewa~

~My Memory~