clik-clik di sini

25 May 2009

pagi ahad ibu pergi ''giant'' kota damansara untuk beli barang basah....
and then selesai beli barang basah tepikir nak ajak ayah g OU
coz j/jusco ada sale!!!kami balik umah dulu untuk simpan ikan/ayam/sayur
n buah dalam peti.......kami keluar balik alah tak jauh dari rumah ke OU tu
just 3 minit jer.........
gambar umairah selesai shoping.......sempat lagi lelapkan mata!!!

ini lah yang ibu borong.....semua baju umairah!!!!

puas hati gak stok kali ini kat j/jusco...ibu beli untuk umiarah
brand ''seed''/kiko/soda n barbie.......dari dulu pun ibu memang suka brand2
ini,kainnya tak panas dan sedap dipakai!!!!tq ayah.......

17 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Makk aiii..byknya umairah dpt baju. Ni lom raya lagi ni. Agaknya kalo nk raya..lagi byk laa umairah dpt baju dr ayah ek (walaupun ibu yg pilih baju2 tu, hehe)

~zuraiwan~ said...

Wah betuah umairah....byknye bj baru dier...sure sale giler ni..

Jiji said...

hambooinyyya maknya bershoppimng@~ Hish hish.

(tgh msg hasben nak pi jusco hehehe)

fazilzura said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH banyak nye sopingggg

mummYaeesh said...

hamboii sakannye..
stok utk raya skali ke ni??hiks

atty's said...

wah umairah..besh..dpt baju cantek2..

ibu_umairah said...

to cinta/jiji/zuraiwan.....tq puji bju2 nie....geram menengoknya!!!hee.heee.hee

to yaesh:tak de juga untuk raya,g jalan2 pakai jer!!heee.heeee....nant tunguu 31 ogos lak 'crazy sale''

to atty:tq puji bju hee.hee

ibu_umairah said...

to fazilzura:org pompuan kalau dah soping...paham2 je la....hee.hee

Yan said...

wah byknye borong..

[-suziey-] said...

wah sakan sopping sopping....tantek la suor n skirt bunga2 tu...

U-jin said...

wah besnye soping..dah sales ek...tunggu gaji nih..hahahah

Ummi Salsabila said...

mak ai.manyaknye baju baru umairah!! tgh sal e ek kat Jusco! nak ajak pie jugakla..huhuhu

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Comey jer Umairah Tidor... :D

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah byknye baju umairah....tapi mmg betulpun bile dah ade anak ni, excited beli baju anak kan, pantang tgk yg cantik2...sure nak beli...hehe heh

AkMa said...

banyaknye baju umairah..cantik2 plak tu..jelesssnyerr!!!

ibu_umairah said...

to yan:biasa le dah ade crazy sale.....hee.hee!!!

to suziey:sluar tu ayah umairah yg pilih!!!

to ujin:cepat2 nant dapat gaji,terus g OU tau!!

to odah:odah sale tu sampai 14hb 6!!nant g brand miki,,ya allah cantek2 kalau untuk aufa tu....

to mama:tidu kepenatan namanya tu....huu.huu

to lieya:a'ah lieya tambah lg ade anak pompuan nie...memang sakan borong baju...hee.heee

to akma:tunggu ape lg,cepat2 g OU....hee.hee

Saidatulnissa Aina Umairah said...

ibu umairah.. manyak bershopping.. nie lom raya lagi nanti klu raya macam mane yerk? hahhhaah jgn marah mama sajerk mengusik..

~tetamu istimewa~

~My Memory~