clik-clik di sini

27 May 2009

pagi tadi ibu pergi sogo dengan umairah/k.nor(jiran)tujuan nak
beli perfume n h/bag!!tapi malang sekali kesemuanya
tak der pilihan hati yang tertarik,agak kecewa sedikit.......yg ibu beli?baju umairah
lahhh!!selagi ade sale heee.heeeeeee
semua baju RENOMA GIRL ade sale......apa lagi
tanpa melengahkan masa terus sambar!!!


kasut jenama BARBIE kesukaan umiarah...ada 50%!!!
tangkap 2 pasang...tp kesemuanya pink,ape nak buat kan pilihan
segadis bernama umairah

13 comments:

U-jin said...

amboi shopping lagi eh..besnye...bila plak aku nak pi sales ni..uwa..gaji lum dpt..

mummYaeesh said...

adeh...baju aritu pun tak abis pakai da dpt baju lagiks..hiks..
mesti penuh almari umairah ni kan!woohoo

adda said...

comelnyer umairah.. good luck.. mesti boleh menang nih

atie said...

Bestnya shopping baju girl kan ummi...

[-suziey-] said...

bertuahnya jadi umairah..dpt baju jek..syiok syiok....kasut itu tantek la..i loike...:P

ibu_umairah said...

U-jin:sabar2.....he.heeeee

mummy yaeesh:hee.heeee..biasalah anak sorang!!pas tu bju pompuan mcm2 pilihan....

adda:doakan ye umairah menang

atie:a'a'ahhh....betul2 memang best!!!hu..huu

suziey:tq suziey..suka ek ngan kasut tu!!

As said...

Kami pun slalu gak p Sogo... tp skang ni dia punya sale cam dah x menarik sgt... lu asal ader sale jer muka kat tercongok kat situ... skang ni dah jarang sgt... tp cantik la baju & kasut dia.. pandai umairah pilih...

MAMASYAZA said...

cantik betul la kasut barbie tu...kalo akak tgk mesti dia pun nak kasut cam tu

~Cinta Cukulet~ said...

bestnya shopping..hehe :D

ibu_umairah said...

mamasyaza;tq..puji kasut barbie...,,,,kembang umairah!!!!!

cinta cukulet:jom shoping......hu..huuu

~Atie+Farid~ said...

syoknye shoppingggggggg..untung kan insan yang bernama 'UMAIRAH'....

atty's said...

umairah ar untung..dpt baju..kasut..hehehe ..

Fara_Adura said...

Bestnye shopping kat sogo..da lama xpegi sana..hu2.Ari tu da perabihkan duit time jj card bkt tinggi..jd gle jap bile tgk brg2 murah neh..kekeke..

Untung umairah kan..diutamakan dalam segalanya oleh mamanye..:)

~tetamu istimewa~

~My Memory~