clik-clik di sini

3 May 2009

cerita ''Hari Buruh'' iaitu hari jumaat!!!bila menjelang
petang ayah bawa saya n ibu pergi putrajaya..
nak hampir mahgrib pun.!!!
*tengok gambar saya sempat lagi melelapkan mata sebelum
sampai ke destinasi*

kami diputrajaya..jam menunjukkan kul7.20!!
saya ingatkan kami jer yg berada disitu,tapi rupanya
ramai lagi orang yg masih berlegar ke kawasan ini............


aksi saya bersama ibu/ayah
leka sangat bergambar..lihat jam dah pukul 7.45!!eh dah
hampir habis waktu mahgrib,cepat2 kami menuju ke masjid!!!!!!!
dalam masa yang sama umairah menyatakan perut nye lapar..
says ayah:sabar yee kakak bagi ayah solat dulu!!

ok masa untuk makan...kami makan di ''Alamanda"
ini pilihan umairah!!!tekak 'orang putih'





selesai jer makan...kami ronda2,nampak MPH
saya apa lagi terus menarik tangan ayah/ibu..
*maaflah kawan kat dalam mph tu tak boleh amik gambar pulak*
saya ada beli beberapa buku latihan yang saya patut kena ada!!
sampai lampu sudah tutup..baru kami keluar!!tak perasan jam sudah
menunjukan kul 11!!!ok tu saja cerita hari jumaat..cont esok!

1 comment:

Noy said...

i like frame pics yg u pakai..ni software aper?boleh share?

~tetamu istimewa~

~My Memory~