clik-clik di sini

Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com


28 Apr 2009

1:sarapan pagi tadi....makan nasi lemak serta kueh-mueh!!!!
2-saya sedang menikmati juadah, tak toleh2 asyik sungguh.....
3-special sikit saya nie..makan nasi lemak dengan kicap.!
4-hee..heee bagi posing sikit 'smile'
1-makan kueh keria..saya memang suka kueh ni...
2-sambung balik makan nasi...
3-dah kenyang...ibu!!!
4-wah dah ceria anak ibu..bila kekenyangan!!!siap nak bergambar
dengan susu 'alpha lipid'..coz semalam saya mengalami sakit perut berapa
kali ker toilet..jgn cakap lah!!!terus ibu bancuhkan susu nie,terus
berhenti..lega dah perut saya!!!tq susu alpha lipid.....

4 comments:

Suziey Ahmad said...

erkk mkn nsi lemak ngn kicap? unik unik..ekeke;D

Ciklinn said...

sedapnyer sarapan dier...mintka sikit leh??
hehehe nasi lemak pun nak kicap yer....

ciklinn makan besikut jerk... huhuhhuh

Fara_Adura said...

Wahh..sedapnye nasi lemak..hehe.Mintak ckit leh? Hehehe..selera makan eh..bagus2.
Keep in touch yer akak..:D

HaNa Hani said...

comelnyer anak aka..
ahaks...
makan nasi lemak ngan kicap..
wargh
nak cobe jugak lak

~tetamu istimewa~


~My Memory~