clik-clik di sini

20 Apr 2009


ini cerita dah agak basi juga....ialah malam tahun baru!!!
tapi tak ape lah letak je..ibu baru perasan/sama erti kata terlupa....
*malam tahun baru nak masuk 2009 ada coundown di tempat
keje ayah iaitu di SOLARIS,MONT KIARA....ibu ingat
nak tengok bunga api,rupanya ayah tengok "BAND INDIE"..
bagi ibu band mcm ni kureennng sikit..tapi saya layan jer!!!!
*saya dengan ayah,,,nak cerikan mood ibu!!!bukan senang
nak ceriakan ibu*


ermm...senyum pun ibu!!!

show dah bermula....ayah cakap nie
kumpulan "PESAWAT"









sambil ayah layan muzik band...ibu pun amik gambar
saya!!!mcm2 cara saya buat..







dah selesai....jam pun dah dekat hampir kul 2!!!tengok aksi
saya tanpa kasut sebelah(tiru gaya elyana)heee.hee
kami terus balik,ibu dah penat.....tapi saya n ayah says TQ pada
ibu coz sporting gak....

1 comment:

Ina Hashim said...

salam....semangat badan ur girl ye...comey

~tetamu istimewa~

~My Memory~