clik-clik di sini

Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com


27 Apr 2009

~hari sabtu,saya akan tak boleh terima ayah kena kerja..!!!saya
dah menyatakan pada ayah ,saya ingin pergi ''MPH''..mula saya moody!!!!

aksi umairah menunjuk perasaan!!dengan ibu pun
tak nak cakap!!!
terkantoi....saya dah perasan ibu ambil gambar!!!
lagi sya geram...

*ceria balik anak ibu nie..sebab,ibu pujuk nak pergi kedai nak beli
lauk untuk santap tengah hari.....!!ibu beli kan saya ''nasi ayam''
heee.heeeee!!!

5 comments:

Gieyana said...

Marajuk kuat gak erk puteri ko nie!hehehe

~Ifa~ said...

amboi posing sakan.dh tau ibu nk kuar bukan main lg erk.cantik rambut??

salam perkenalan

Suziey Ahmad said...

hahah...comel je umairah majuk ek...sian je tgk gambo depan pintu tu..mcm pasrah gitu..ekekek:D

Ummi Salsabila said...

bkn men si umairah ni posing ek...rambut die ikut sape ek? mhl tu rmbut die..hihi

Norly a.k.a MamaLeana said...

hai ibu umairah,
salam kenalan...
kuat majuk gak eyh anak dara akak neh..
sama lah ngan my zahra tuh..
kuat majuk gak :D
bape umo umairah eyh?
kiut jek...

~tetamu istimewa~


~My Memory~