clik-clik di sini

Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com


15 Apr 2009

every morning...tugasan harian saya bila bangun..pertama sekali tonton tv kejap!
cerita ape tak kisah!!!


seronok pulak...duduk sekejaplah!!!cerita p.ramlee

tugasan yg ke-2,tengok bird sya!!dia pandai bernyanyi tau!!!
nak pastikan bateri ok ataupun tak?

tugasan yg ke-3...minum susu ANMUM essntial!!
saya dah minum susu nie dari 1 tahun.....alhamdullilah,selama saya minum
susu nie tak de ape2 masalah!!!tiap bulan ibu akan beli 3 tin....
saya kuat minum susu!!!heee.eheee
(khasiat susu ESSENTIAL : everyday,you child is making
thousand of brain cell connections as he learns.Effective message transmission
in the brain will then lead to better learning ability & memory formation.
our brain cells need proper nutrition&stimulation to ensure optimal brain development)
tugasan seterusnya...baca buku!!!!boleh dikatakan setiap minggu ayah m'beli
buku untuk saya...bilik saya dah boleh jadi mini MPH!!!
*sekarang ini tengah bodek ayah,saya nak dapatkan buku BARBIE DOLL
saya dah tengok!!best tau...saya tengok kat MPH
harga buku tu RM69.90*
bila saya dah start baca buku....ibu pun off tv(sambil buat kerja umah)
tapi tengok la tu vitamin saya tetap ada(SUSU)

ibu says''rajin anak ibu,harapan ibu dan ayah semoga umairah menjadi
anak yg cerdik''

kesian saya kan..kenapa sya baca buku tanpa meja?
sebab meja saya dah patah,janganlah tanya kenapa
meja saya patah!!!!heee.heee
sempat memberi senyuman......(senyuman sebelum mandi)

nota untuk umairah}insayallah nanti ibu inform pada ayah bulan ni kita beli
meja study ok...harap umairah bersabar!!!!

3 comments:

Unknown said...

salam
brp umur umairah? nampak cam bijak..

azzul said...

cantiknye rambut dier....

ibu_umairah said...

to...k.yong!!umur umairah 4 tahun!!!

~tetamu istimewa~


~My Memory~