clik-clik di sini

27 Apr 2009

~hari ahad semalam,saya,ibu n ayah balik kampung ayah..kami
bertolak pagi tak jauh just 2 jam jer!!yeaaah dah sampai
kampung,itulah nama kampung ayah saya............
bila sampai jer..ibu terus masak untuk santap tengah hari..
ibu masak ''ikan terubuk asam pedas,sayur campur,ikan goreng n
telur asin...(sorry tak sempat nak capture gambar,coz laporrr sangat)
*menjelang hari petang ini lah aktiviti kami,menyapu laman
yg penuh daun-daun kering....hee.hee saya tolong ayah
best nyeeee

1-asyiknye anak+ayah...
2-eh ibu amik gambar.....
3-inilah barang yg saya guna untuk bersihkan laman..
4-posing sekejap.....hee.hee
1-aksi mencabut rumput...
2-yes dah berjaya..,pandai pun !!!
3-khusuk main api,kalau kat umah ibu tak dapat!!!
4-opppssss....terkantoi!!!soryy ibu...
*sudah penat bekerja..kami rehat,mandi n lepas maghrib kami pun
pulang..sebab esok ayah work..!!!dalam perjalanan tiba2 perut
saya lapar...kami singgah restoran di ''Kuala selagor''
1-merajuk,ibu tak bagi ''ABC''
2-hee.hee dapat pun...rasa
3-ermm..bila lah makanan nak sampai niee
4-sedapnya menghirup abc
5-haa.haa.haa
6-aksi nakal...
*harap maklum lahhh ape yg kami makan tak tunjuk..hee.heee
bateri camera 'out'......
selesai makan kami teruskan perjalanan...
kul10 kami tiba di rumah!!!alhamdullilah perjalanan kami selamat semuanya....

4 comments:

[-suziey-] said...

ler dokek ajo..sabak bernam..heheh:p
dh pndai majuk umairah skang eh...heheh:p

kakyong said...

salam ibu umairah..

ooo sedap nyer ABC.. habis ke gelas besor tu...!!

Ummi Salsabila said...

uih,ikan terubuk asam pedas!!! sdpnye..windu asm pds mlaka..
nnt amik tag ok..

~~ciklinn~~ said...

eh itu kg saya... hehehheheh
mak abah linn duk kat sg besar tu jerk....

amboii rajinnyer anak dara tu bukan main ha...

okess sudah ku add linkk key..

~tetamu istimewa~

~My Memory~