clik-clik di sini

24 Apr 2009

TAG FROM ATIE....:-

1) letakkan gambar anak yg baru lahir ,kalau boleh mestilah
gambar yang masih dalam wad?
*haaa.haaa gambar dibawah ni saya baru berusia 6 hari..kat hosp
tak sempat nak tangkap...kira ok lah!!!
so comel kan saya nie...janji cukup sifat!!!

2) letakan butir?
Nama= nur umairah qarirah anuar
Nama panggilan= umairah n kakak
Jantina= perempuan
T.lahir= 10.2.2005
T.lahir=Hospital Besar Melaka
Berat lahir= 2.1 kg (kecik jer...)

3) apakah harapan korang pada anak ini, dan korang nak anak ini jadi
ape besar nanti dan kenapa?
oo..harapan setiap ibu bapa mesti nak anak menjadi seorang yg beriman,
patuh cakap org tua dah berjaya bila besar nanti.....dan harapan
ibu dan ayah sama laa tu!!!!mohon pada allah bila besar nanti biarlah
umairah ini jadi seorang doctor pakar(insayallah)coz dari kecik dia minat sangat
dengan toys ''doter-doter''

4)okkk...pada member2 sekalian kalau nak menjawab tag ni
silakan.......!!!![4 atie...tugasan kiter dah siap]

2 comments:

[-suziey-] said...

ni marathon tag ni..ekekek:D
waa keciknye 2.1kg ek..comel je mase baby:)

~Atie+Farid~ said...

wah...keje umah dh siap...hehehehe....bagus2!....

~tetamu istimewa~

~My Memory~