clik-clik di sini

4 Apr 2009

jalan-jalan disekitar bandaraya melaka
pada waktu malam...






hee...hee...kesian kat kami,tak pernah amik gambar
yg sempurna...(malu munkin nak mintak tolong ambil gambar)

cantik gambar nie....mcm saya betul2 ada kat gerhana bulan

tempat-tempat mcm ni...siapa lagi yg suka kalu
bukan ayah..







pameran lampu-lampu











umah p.long

ibu/nenek/m.uda


atuk/nenek


gambar semasa birth saya yg ke-4...
lokasi:rumah p.long
jemputan:ahli keluarga je....itupun p.ngah tak der



sayang ibu...

aleya...memang suka bergambar

princess.....













tak sabar nak menjamu kek.....




walaupun tempat ni sedikit buruk...tapi tetap nampak
menarik kan?



ohh...ni dekat T/TITIWANGSA

anis..sepupu saya!tapi umur dia dah 6 tahun,
ada masa kami ngam...ada masa kami?faham2
je lahhh!!!



*apa lah yg di tenung tuu....
aksi-aksi menarik....dari saya dan anis!!



ok....nanti saya sambung lagi!!!ada lagi gambar-gambar saya...
jangan boring yer...baca my blog nieee

No comments:

~tetamu istimewa~

~My Memory~