clik-clik di sini

25 Jun 2009

berita gembira yang ibu dapat beberapa minit .....

alhamdullilah,anis selamat menjalani pembedahan di 'IJN'!!!!!
selama 6 jam duduk dalam bilik pembedahan.......

anis ada masalah jantung dari kecil,kiranya ini
pembedahan anis yang ke-2!!!
yang membuat ibu tersentuh sangat tu,hari ini adalah
tarikh lahir beliau yang ke-7 tahun.....betul2 bole buat kenangan
nanti!!!!!


selesai jer operation anis terus bawa ke unit di atas ini!!!!
untuk membuat peperiksaan yang rapi.......
semoga lepas ini anis sehat sediakala.....

p/s:anis ni anak sedara ibu,anak kepada a.sham(sepupu ibu)

p/s:sorry a.sham,as just copy gambar jer..hee.heee


16 comments:

U-jin said...

ho ye ker operation..alhamdullilah selamat...smuga cepat sembuh..

syahadah said...

saya jugak ada sakit jantung semasa kecil..tp cume effection jek..mkn ubat pas tu dlm pemerhatian..susah jugak sakit jantung semasa kecil ni ..selalu demam dan pucat!!harap adik anis tabah dan sihat..salam dani untie ok..

MatAhaRiKu said...

wah..kecil2 lg dh menempuhi saat getir..sy sendri takut bila nak kena masuk operation masa lahirkan aqil ni pula anis..mesti ada hikmah buat si kecil anis..semoga dia mendapat apa yg diingini kelak

Na Shari said...

Semoga Anis cepat sembuh, Insyaallah...

ikiqzana said...

harap2 adek anis siht sentiasa lepas ni..
sian gan adek anis ni..
x leh dengar klu bdk2 sakit. sedih sgt.

Datin El said...

salam...semuga anis cepat sembuh dan menjalani kehidupan seperti kanak2 lain..insyaAllah..

TE-ARE |DIAMOND|™ said...

smoge anis cepat sembuh ya... Amin!!

CINTAMANISZ Lite said...

Aduhai..sedangkan orang tua operate pun kita rasa simpati. Inikan pulak laa kanak2. Semoga org2 dewasa di sekeliling Anis ni memberi semangat dan kasih syg setiap detik agar dia tidak terlalu merasai kesakitan tersebut. Semoga dia cepat sembuh!

sis_nita said...

salam jumaat yang berkat tuk kamu..
alahai.. comelnyerr anis..
semoga anis cepat sembuh yerr..

fazilzura said...

semoga anis cepat2 sembuh okey...

** anak sdara huby pun kene wat operation jantung berlubang.. 2 mingu je dh baik..

mummYaeesh said...

ala siannye kcik2 da kena macam tu..on her bday lak tu..da ler comey...(whoops ade kena mengena ke)

~zuraiwan~ said...

ala ciankan sakit jantung masa kecik2...alhamdullilah selamat semuanya..

mama idzareef said...

salam ziarah..salam kenal.. :D

Mysunshine Gift Shop said...

salam perkenalan,
come join mysunshine diaper cake giveaway @ www.mysunshine2u.blogspot.com ^_^

Yan said...

Alhamdulillah n Tahniah buat Anis kerana kuat semangat...

ROSE KAY said...

Alahmdulillah...selamat dan jangkaan mami dah pun sembuh ..

~tetamu istimewa~

~My Memory~