clik-clik di sini

24 Jun 2009

potong rambut


i want cut my hair.......tapi hubby tak bagi pulak,dia cakap
biarlah dulu!!!!nanti lah..ibu kan tahu ayah suka
kalau ibu rambut panjang.......adussssss
ibu bukan ape hujung-hujung rambut dah mula cucuk
kat tengkuk,rasanya gatal sekali....tu yang buat
tak tahan!!!tambah-tambah lagi musim panas yang
mencabar diri.........ibu sungguh kecewa dengan jawapan ayah!!

*sometime terfikir jugak,ibu kan pakai tudung?buat apa
nak simpan rambut panjang!susah lah nak jaga
rambut panjang nie...ayah nie tak terfikir ker???


(kiter isteri ikut kan lah kehendak hubby kali nie,sebelum tu sejak
2 tahun lepas,ibu tak kasi can punya rambut ibu ini cecah ke bahu mesti
kasi potong punya....haaa.haaa..jahat tak ibu...)


maklumat yang terbaru..kakak,mak,kakak ipar sume dah potong
rambut,bukan bermaksud nak buat angkatan,tapi saja suka-suka........
alasan diaorang tak tahan cuaca yang panas!!!!!!

p/s:rambut ini ibaratkan mahkota bagi kita,tak kisah panjang
atau pendek yang penting pandai menjaganya dengan
rapi.....




15 comments:

ibu_arifa said...

pujuk la hubby lagi.. nnt dia bg kot..
saya pun nak potong rambut gak..hubby cakap "ok".. mugkin minggu ni atau minggu depan kot.
rambut pendek selesa sikit bila musim2 panas nih kan..

[-suziey-] said...

iktkan aje..hubby yg nk ngadap..ye x..

Ena Qaisya said...

hehehe hubby ena terbalik plak tau... dia lbh ske ena potong rambut atas alasan kononnye masa kenal ena, rambut ena pendek.. kiter plak yg syg rambut kiter yg panjang mengurai tp mujur peknen, bile peknen otomatik nak rambut pendek ekekeke

sis_nita said...

salam..
yuhuuuuu.. akak dah folo2 dah.. haaa.. tgk kat atas tu.. gambar saperr laa yg chomel tu.. hakhakhak.. pehhh.. akak follower yang ke 222 ehh.. cantik nombor.. aderr hadiah tak..

pasal rambut ni, sama laa.. asben akak pon ari tu tak bagikk potong rambut.. tapi akak ckp arr bebaik ngan dia.. huhu! tapi lepas akak potong laa.. asben tak bleh cakap apa..

Gieyana said...

owhh x dpt nk potong rambut yer..kita nasib baik suami x kisah..nak panjang ker @ pendek...tp sy mmg prefer panjang..:D

mummYaeesh said...

mostly lelaki mmg suka perempuan rambut panjang kan..hiks!

rambut tu dia yg nak tgk so takde reason uols nak potong sbb pakai tudung..woohoo

fiza said...

Salam, u nampak seksi & cantik klo rambut panjang kot, tu yg hubby tak bagi potong :-). Macam saya hubby yg tolong potongkan rambut..walaupon senget benget.

Hezesuze said...

haaa mest rambut ang tu seksi bila dipandang..sbb tu ur somi x kasi potong...kan kan!

MAMASYAZA said...

rasanya org lelaki memang suka org pompuan berambut panjang..nampak seksi kot...tp bila anak dah bertambah jadik 3..rambut pun main pendek..coz senang nak jaga...

~zuraiwan~ said...

salam...owhhh kite pun nk cut bg pendek...pakai tdg kan...tmbh2 rmbut kite ni lebat..tp kite mmg suker rmbut pjg..

fazilzura said...

xyah ler potong banyak2.. just trim pun dh ok

☆ lieya latif ☆ said...

lieya pun jenis tak rambut panjang...dulu mase bujang2 mmg panjang, lepas jek beranak kan mia...terus pendek jek...tapi syarat lieyea plak pendek tak cecah bahu tapi still boleh ikat....heheheeh sebab lieya suke ikat rambut, baru rase cam puas hehe h eheh tapi yg pelik tu, lieya bersemangat plak simpan rambut mia n mija tu panjang...hubby soh potong, tapi lieya yg tak kasi heheheheh

skrang kan cuace panas so kalo rambut pendek tu rase cam lega jek.....

ibu_umairah said...

ibu_arifa:nak pujuk lg ek?kita guna plan C lak...hee.hee

suziey:nak ikat?tak suka lahh suziey....

ena:peknen sama ngan kite,rambut pendek gak..

sis_nita:tq polo kite,memang nampak bersinar2 gitu...num luck 222?baru sy perasan...hadiah?muaaahhh,ok tak?

gie:sporting hubby gie..

mummy yaeesh:a'ah betul cakap u...

fiza:seksi ker...ekekee....

hezesuzi:tak de lah seksi sangat....

mamasyaza:kalau dah ade anak ramai..memang wajib potong rambut..kalau tak nak sikat rambut pun tak sempat!!!

zuraiwan:potong..potong..jgn tak potong,cewahhh menghasut la pulak

fazilzura:try cakap ngan hubby mcm tu kan,,nak trim2 jemm nnn

lieyalatif:eh terbalik la pulak...hubby tak bg juga rambut umairah di potong pendek..kita selesa kalau rambut pendek..ialah cuaca kan?semua cuaca di persalahkan......kesian!!

CuTeMiUt78 said...

eemm.. memang kan.Klu rambut panjang sgt pun.. rimas dibuatnya..

<< s| tED| >> said...

hehehehhe.. isteri mitahli ni..

~tetamu istimewa~

~My Memory~