clik-clik di sini

11 Jun 2009

TAG TENTANG DIRI SENDIRI......

#berapakah umur anda?
27 tahun

#anda berasal?
melaka

#berapa adik-beradik?anda yang ker?nyatakan berapa orang lelaki dan berapa orang perempuan?
4 adik-beradik+ibu anak yang ke-4(bongsu)+2 lelaki/2 perempuan.....

#akhir bersekolah anda dimana?
serdang,kedah

#bila terakhir anda memotong rambut?
bulan 3 tahun ni juga...

#shampoo apa yang anda guna sekarang?
pantene....

#anda gemar menjahit?kalau tidak,nyatakan sebab?
ibu tak suka menjahit,sebab tak suka lah!!!tunduk jer...pening kepala!!

#bila berada di rumah adakah anda suka menghiasi diri?
menghiasi diri amat suka,tapi takde lah sampai pakai make-up 2/3 inci...just sekadar ringkas2!yang
paling penting ibu selalu pastikan diri ibu ini sentiasa dalam keadaan kemas dan wangi!!!!heee.heee

#apakah kerja rumah yang anda paling malas nak buat?
lipat kain....adusssss kerja yang paling tak suka!ibu pun tak tau kenapa?sejak dari dulu lagi.......tapi apakan
daya dah jadi suri rumah nie terpaksa lah buat,tak kan nak suruh jiran sebelah rumah pulak..haaa.haaaa.haaa

#soalan yang terakhir,bagi 5 perkara kenangan manis yang tak dapat dilupakan sampai bila2?
1-ayah bagi rm200 sebab ibu puasa penuh ketika usia 5 tahun..
2-kejutan dari member2/cikgu sekolah semasa birthday ibu ketika umur 16tahun
3-dapat hadiah dari my bro hand bag CARLO RINO,ketika 18tahun
4-berkahwin dengan seorang lelaki bernama ''ANUAR''(engkaulah yang pertama dan yang terakhir bagi diri ku)
5-melahirkan seorang puteri bernama 'nur umairah qarirah'

#siapakah anda nak TAG?
~cintamanisz~
~mama ezureen~
~ikiqzalia~
~syahadah~
~ummi salsabila~
~mamaqarpo~
~atiechumel~

(sesiapa yang nak buat tag nie silalah....dialu-alukan)


YOU ALL MUST TAKE IT

all member blog sila amik award special ni ok
sebagai tanda persahabatan.......
(jangan lupa sila nyatakan sekali siapa yang beri award nie..heee.hee)

6 comments:

~~ciklinn~~ said...

huhuhuhuh samolah akak dikk asal suh lipat kainn mmg maleh..kalo dah bertimbunn sampai nak cari suar kecikk pun tak jumpa baru ku lipat... hahahhahahha

ikiqzana said...

zana kena tag gan umairah..!! nnti zana akan buat tau.. thanx kerna masih ingt kt zana.
keep in touch. k...

zueyie said...

salam..oo..umairah tue nama anak kan..nama ibunya siapa nyer..eheh.. kan br nk kenal2...:)

[-suziey-] said...

hohoho..sama la kita mals nk lipt kain..ekekek;D seb bek xkena tag:P

kakyong said...

salam ibu umairah..

lama tak jengah sini... rasa mcm makin lawo plak blog ibu umairah ni..

daku pun malas lipat kain.. hahahh...

nak amik award jer boley.. hutang tag dah terlampau byk ler... award tu cantek... kakyong amik tag jer yer.. mekasih ibu umairah.. ;)

MaMaQaYPo FaMiLy said...

uik... TAG? Kalau ambik AWARD saja boleh tak??? Ten Q yer....

~tetamu istimewa~

~My Memory~