clik-clik di sini

24 Jul 2009

cuti buat seketika.............

salam all member blog yang dikasihi......
hari ini ibu balik kampung melaka!!!!!
esok ada kenduri arwah atuk/nenek serta sambut puasa sekali...
all family berkumpul....(side my mum)
kebetulan my hubby esok petang O/S maka ibu n umairah
duk melaka dalam 1 minggu........

kalau agak2 ibu tak sempat nak melawat blog korang harap maklum
lah yeee.....dah nama duk kampung kan,ada je nak dibuat!!!
masa untuk mengemukan badan pun boleh jadi juga...hee.heeee
tapi don't worry duk kampung banyak aktiviti nyaa,sapu daun2 kering
pun boleh juga keluarkan peluh.....

*tak sabar nak tengok ole-ole dari kak.zana...mak maklumkan
barang ibu dah sampai,ibu alamat kat sana senang sikit!!kat sini
macam tak yakin je sampai atau tidak,sebab pernah mengalaminya....*

*hati berkobar-kobar nak jumpa sepupu-sepapat+
m.cik/p.cik yang dirindui..masa nilah nak jumpa
semua dan nak bersosek-sosek!!nama je duk 1 kl tapi
nak jumpa masing2 tak sempat.......*

note:sesiapa yg rindu kat ibu,tinggalkan pesanan ok senang ibu
nak buat tinjauan balik...byeeee

12 comments:

mEiZ SHA said...

sELAMaT bErcUtI IbU!!
:)

fazilzura said...

wahh besh nye balik kg yek ..

sis_nita said...

selamat balik kampung..

menu2 kampung memang menyelerakan..
asam pedas melaka laa ni yerr..

sedapppppp..!

<< s| tED| >> said...

ibu_umairah : melaka di mana?

☆ lieya latif ☆ said...

hah....nak cuti2 ke nie.....cam lame jek bunyinye.....ape2 pun selamat lik kg yeak...bestnye dok kg.....

Mummy Dasy said...

enjoyyy....

ikiqzana said...

as.. seronok nyer balik kmpg.. nnti mkn buah gan lauk kpg kt sana mkn tuk kzana skali ye..

[-suziey-] said...

selamat bercoti!!

ibu_umairah said...

hee.heeee.....
best woo duk kampung.....

ted:melaka.kite
kat bemban

As said...

bercuti.. seronok... semlama bercuti...

CINTAMANISZ Lite said...

Dah abes bercoti-cotian ke belom As? SEdap aje nampak asam pedas melaka tu..mintak skett..ngeh2

syahadah said...

dah balik belum...i pun missed u alott

~tetamu istimewa~

~My Memory~