clik-clik di sini

29 Jul 2009

miss my hubby.....

lagi 4 hari mau berjumpa ngan my hubby....
walaupun ada 3G,tetap tak sama!!!hubby kerap O/S...
kejenya menimbun-nimbun....kesian,mcm ibu mahu tolong...tapi
tau tau.........

umairah pun setiap kali dia bangun pagi mulut nya
pasti bertanya''berapa hari lagi ibu,ayah nak amik kita?''
kain pelekat ayahlah yang mengubat hati umairah,setiap malam
selimut ke badannya........erm,mujurlah ada atuk untuk melayan kerenah
umairah!!tapi penat lah atuk,kejap bawa motor,kejap bawa kete!!!!
tapi atuknya sporting tak kesah cucunya nak g mana di bawakannya......

ibu seronok duk kampung..ialah duk ngan ayah/mak!!!masa nilah
nak rasa masakan mak.....nak tolong mak apa yang patut!!!
bawa makan apa mereka mahukan........dan dalam masa
yang sama ibu dapat juga sedikit membantu hubby
membayar bill2/card/saving!!mana yang ibu bole buat je laaa!!
tapi waktu malam,sebelum tidu ibu teringatkan
hubby..ibu pikir macam mana hubby iron baju,makan-minum,
siapa nak ingatkan barang2 keje.....




* gambar ini sekadar hiasan*

22 comments:

INTAN said...

sob sob sob...kesian..x pe...sabo..xlama dh tuh

Ibuhani said...

x pe...kan pepatah bilang....syg isteri tinggal2 kan...lg pun cari rezeki utk ibu umairag jugak.

wantie said...

kalau brjauhan ni. rindu pun menebal. cam gi tu baru best. rindu rinduan ni baguzzzz tau.

Ena Qaisya said...

lahaiii luvlynye hehehe...
tu pasai kite cari hubby yg takde O/S sbb tak sanggup wooo berpisah ihiks...

sis_nita said...

huhu!
mmg boring kan kalo asben kena O/S..
dulu asben akak selalu kena gi O/S..
laa ni bila dah ada assistant baru laa dia dapat rehat sket..

QIQA said...

samalaa kita..suami pun selalu o/s.. dia laa melayan dua anak dia tu..tgk gambar ayah aje..siap jeritt lagi ayahhhh sedih..laa sgt2..kurang kasih sayang ni..heheh

fazilzura said...

wah lg 4 hari yek ..
leh tahan jgk lama nye tu huhuhuhu ..

naurah makwa said...

cian akak..tapi berjauhan selalu ni bestla..bila jumpa tu macam zaman bercinta feel dia.

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Nasib baik la ada Umairah tu utk TEMAN kan IBU nyer ya!!!


Take care tau!!!

☆ lieya latif ☆ said...

alahai siannye umairah.....ibu nye pun sure tgh rindu-rinduan kan...heheheeheh...tapi nasib baik atuk ade, leh gak layan kan umairah....

neezareef said...

gitu lah klu hubby keja salu outing kan..kdg baru blk dah nk pg lg

mummy aryan syamil said...

adehhh
klu sy kan..
1ari xjupe somi..
leh meroyannn ekekkee

sabo yer...

[-suziey-] said...

alaaaaa siannya..trpisah kejap la ni yek..huhu..sedih kan bila jg anak sorang2 tnpa hubby disisi..seb bek ade atuknye..lega sket..ekek:D

p/s: kita dh emel add..sori for the late reply..thanks yek..hehe...

ieda said...

ermm dik .. berjauhan ngan hubby .. ermm hubby kerja dimana dan adik duk mana ..

ermm adik x kerja ker .. x per2 plan2 terangkan pada anak .. lama2 dia akan paham ..

insyaallah ...

~sall said...

cian umairah.rindukan ayahnye.sampaikan kain pelekat ayahnye jadi mengobat hatinye.itu anaknye belum lagi mamanye.hehehehe

Hezesuze said...

rindu kt my hubby tooo...hik3...

ibu_umairah said...

ibu_umairah:tq all....bg semangat kat ibu!!!!!!

Batik Heaven said...

Salam As & Friends!

Come visit our batik blog! :D

http://batik-heaven.blogspot.com/

syahadah said...

ibu..saya dulu mmg selalu ditinggalkan..pling lama 5 bulan..tp sejak H1n1 tu takde la pulak..dan sejak tak jd coach utk basikal malaysia tu dah takde plak pergi obers dah..biasalah bu..hubby pergipun sbb dah kerja dan cari rezeki..mmg sedih tau..kadang kala menagis sorang2..rindu..

Ummi Salsabila said...

alo.siannye kak as..odah pun cmtu if pie tinggalkan..xbese kn tinggal lm2..:((

CuTeMiUt78 said...

takpe.. tak lama lagi blk la hubby tu kan... pastu blh la lepaskan windu2 k

CINTAMANISZ Lite said...

Sape yg tak rindukan cik abang walo sehari tak jumpe..kan? Nak-nak cik abang yg sgt baik dan bertanggungjawab..
Takpe As..rindu-merindu adalah satu perasaan yg sangat indah!!

~tetamu istimewa~

~My Memory~