clik-clik di sini

22 Jul 2009

entry....sebelum nak tidu!!!

asam pedas melaka.......... santapan ibu sekeluarga malam tadi!!
dah lama ibu tak buat masak asam ini,ini permintaan ayah....
selagi apa boleh masuk sayur2 dalam kuah ini
ibu letak jer!!!pada layu macam itu jer''rasa sayang pulak''..
ibu mata rambang sikit kalau dah ke cow khit,sume sayur nak beli.....


ini pulak award dari fidah
tq banyak2 ok!!!
*ceria je bunga-bunga ini*

18 comments:

Shida said...

sedapnye asam pedas tu..yummy!dah lama shida tak makan asam pds melaka..

~Firsya~ said...

asam pedassss...my peberetttt,i like it...

<< s| tED| >> said...

sebbaik aku dah buka pose.. ekkekeke. terliur tgk! nite!

[-suziey-] said...

yeehaa sgt sonot mengomen heheehe:p
thanks yek sudi terima cadanganku ini..cewah:p

waaaa sedapnye asam pedas..nape xletak resipi skali..asam pedas ni mmg xkan sama rasa dia kalu org lain2 buat..kan..hehe:p
tp btol la..sayur drpda biar layu baik masuk je sume kan..lagpn mmg sesuai letk bendi dlm asam pedas..emmm dap:p

Ibuhani said...

asam pedas! Tambah sedap kalau ikan tu ada telur.......kuah dia jd delicious semacam!

ibu_arifa said...

sedapnyer tgk gambar asam pedah nih..
nak masak asam pedah gak..tp asben tak suka :(..so tak dapat lah nak mkn asam pedah buatan sendiri.

☆ lieya latif ☆ said...

pergh sedaptuuuu...meleleh2 lieya tgk..dah le peberet lieya asam pedas ni....letak plak bendi ngan tomato...mmg kene laa tu......nyum nyum

sis_nita said...

sedapnyerr asam pedas..

sempat lagikk tu publish tuk santapan mata kengkawan sebelom tido ehhh..

c a b b i e n a said...

sedpnyaaa asm pedas tu...
da lm xmsk ni...
hmmm...

Anie said...

wah sungguh menarik asam pedas tu

As said...

sedapnyer... dah lama x mkn asam pedas... asam pedas ni nampak begitu menyelerakan... heheheh

MaMaQaYPo FaMiLy said...

SUKEEEEEEEEE...

Suke Asam Pedas Pari!!!!

MaMa & Along Zaimi punya faveret tu!!!

fazilzura said...

aduh x leh tahan asam pedas melaka ..
mingu ni wajib singah melaka

atty's said...

lom makan nasik lagi nieh..hhuuhhuuh

ibu_umairah said...

shida:-jom datang umah....makan asam pedas

firsya:org mana nie?hee.hee

ted:kalau masih puasa,mest tergugat iman

suziey:hee.heee......senang kan!!!!

ibuhani:lum lagi bertelur

ibu_umairah said...

ibu arifa:biasalah setengah org utara tak minat asam pedas kan

lieya:esok2 buat ok...atau nak tolong masakkan..hee.heee

sis_nita:semangat kak......keh3x

cabien:baik cepat2 masak

anie:tema kasih

as:tambah lagi kalau aada sambal belacan

mamaqarpo:iye kee.....

fazilzura:jemput datang ke melaka

atty:alahh..kalau akak amik nasi pun tak sempat laa...dah habis

INTAN said...

sodapnya...slurpppp

Ayu Jaffar said...

sedapnya :p

asam pedas melaka ye...lepas ni sila letak resepi :p hu huh mcm nk try je la...

~tetamu istimewa~

~My Memory~