clik-clik di sini

21 Jul 2009

jawatan kosong.....jawatan kosong......

##pekerja wanita diperlukan segera##
tawaran istimewa menginap rumah sendiri 3 hari 2 malam!!!!!


hee.heeeeee..tension betul,lakukan pekerjaan mcm ni....
malas tau......ada sesiapa nak tolong ibu tak?


saje pelawa umairah:-

ibu:kakak nak tolong ibu tak?

umairah:tak nak lah,itu kan keje ibu..bukan keje
kakak!!

ibu:tolong lahhhhhh,tak kesian kat ibu?

umairah:kakak sibuk nie,tengah tunggu ''wonderpets''

ibu:lambat lagi lahhh...start!!!

umairah:eh tak faham ker..kakak kata buat lah sendiri!!!

ibu:eeerrrgghhhhh####hhhggggg


kenapa ek..bab-bab lipat kain ini amat malas lakukan!!!
nak kena mandi bunga ke buang badi malas....?
dah lah ari ini ujan dari pagi,lagi lah bertambah malas diri ku ini..


*tak per harus ku lakukan jugak sebagai seorang istri*


25 comments:

naurah makwa said...

haha..ingatkan kojer kosong apa tadi..wah,kalau macamni naura pun tak mu..tak suke lipat kain..

<< s| tED| >> said...

aku juga.. selalunya seminggu terpetap dalam bakul. bila nak guna bakul tu utk cuci baju minggu ebrikutnya.. nak tak nak baru lipat!!

nampak remeh tapi selalu tertangguh-tangguh!!

syahadah said...

wakakaka..ibu mmg sama malas dgn saya jugak..tp kalau sekali lipat berbakul2..pas tu marah klu si kecik menganggu...

Ibuhani said...

trima kasih je....pun x suka lipat baju...hehe

leadleedeea said...

sama laaa ngan lead...huhu mmg malas tol bab2 lipat baju tapi TERPAKSA lipat jugak...hehe~!!

saveme_zero said...

ko lom tgk aku pya lagi..hahaha. sure ko pun pening..wakakakak. ko x nak join gathering ker??

~Atie+Farid~ said...

kak...atie punye ade 3bakul dr last week tak lipat2....hahahahaha...amatla pemalas kalau bab2 kain ni..basuh kain kat umah pun hubby yg buat...hehehehe

AKURO SAN said...

oh, lipat kain rupanya...
ingatkan jawatan kosong aper td... hehe...

fazilzura said...

waakakkaa.. abis smp tergolak bakui .
daku ni kalau taruk dlm bakul alamat nye mengunung ler..
kalat letak atas katil sure lipat .. tu yg "bakul" di hapuskn

ita zakaria said...

huh lehhh..same lah kite kak. betimbun dah baju2 kat umah tuh... malas tul nak melipatkan...hehe

Fiza Nordin said...

heheee kat umah kite pun ade kerja kosong utk jawatan yg ditawarkan di sini...nak ambil indon takut lak indon tu wat keje lain.lagipun indon sekarang dah pandai demand isk!

MaMaQaYPo FaMiLy said...

sama lah kita........ malas nak lipat baju.. dah jadi kedai bundle longgok dah ni...

sis_nita said...

wakakakak!

sama laaa.. terhengat lak entry akak pasal kain memberontak.. hahaha!

agak kalo aderr jual laa mesin lipat kain. mmg akak org petama beli arr.. :P

Hezesuze said...

idup sorang suri rmh cam gitu ler....kikiki

sabo jek...slmat mnjalankan tugas..huhuhu

~sall said...

sama le kita. bab ni memang malas gile2.nak x nak kene gak buat.huhuhu...

ibu_umairah said...

nampak nyaa....para ibu-ibu ini!!!sekutu dengan ibu!!!!!!jom kita bagi cadangan pada sesiapa yang cekap membuat mesin lipat baju....haa.haaa.haaaa

ct rahani said...

sama gak.. bab lipat kain mmg x suker.. huhuhu..

Mama Adam said...

Ingat ku sorang berperangai sebegitu..

Ena Qaisya said...

wakakaka anak2 zaman skang mmg pandai berkata2.. ena pun harapkan hubby jek yg ringan tulang nak melipat sampai 5..6 bakul huhuhu...

MAMASYAZA said...

rasanya semua ibu2 cam tu kot...kalo bab lipat kain...memang malas gile. jemput ke umahku..rasanya byk lagik kain yg blom dilipat..sakit jiwa

kakyong said...

meh le ramai2 ke rumah ku juga.. kita rotate nak buat gotong royong melipat kain... hahahahh... kerja yg tak pernah selesai...

INTAN said...

hehe..tu kira x ckup byk klu nk compare dgn kat umah daku..hehe

Emy Omar said...

Takpe2 lipat slowly eh..kita pun malas lipat kain,kekadang marathon hujung minggu lipat kain hi..hi..

ikiqzana said...

biasa la gan kita, org pompuan.. mesti kena wat jugak klu x nak wat... zana paling malas iron baju.. hehehe..

[-suziey-] said...

aaah samala..kita pn sgt mls lipat kain..berbakul2 kain xlipat..bila dh smpai susah nk cari baju kecit barula terhegeh2 nk lipat..ekeke:D
amboih kemain kakak jwb tu keje ibu..hahaa..keletah btol:p

~tetamu istimewa~

~My Memory~