clik-clik di sini

18 Jul 2009

tiada aktiviti untuk hari sabtu.....

hari ini...hari sabtu..hari yang memboring kan!!!
tiada aktiviti.....selain mengemas rumah+iron baju+memasak dan
sewaktu dengan nya!!!umairah?biasalah aktivitinya bermain,tengok tv,baca buku!!

my hubby keje ari nie..he going to gemas!!meeting..meeting...
apa nak buat kan.......

selain itu ibu layan lah chanel tv sama umairah!!




2 cerita sekali ibu layan chanel mustika...apa nak buat!!dah
tak de cerita.............rasa nak g OU,call teksi tak sampai 5 minit
dah sampai rumah..tapi malas pulak,kadang2 tak syok
lah jalan tanpa hubby nie!!!!!umairah pun ok jer,tak pulak
dia merungut..........so,ibu putuskan cancel la g OU!!duk umah jeeeee,
mlm nie ada APM di chanel 104 pukul 9malam..


9 comments:

sis_nita said...

tengah tunggu APM laa ni..
jom layan sesama jom..

TE-ARE |DIAMOND|™ said...

slamat berhujung minggu!!

UnGu VioLet said...

salam perkenalan dan salah ziarah.. blog walking, terjumpe blog nie.. nice blog!!

boleh menambah kenalan blogger.. ade masa, jempt ke teratak Ungu Violet.. salam ukhuwwah..

CINTAMANISZ Lite said...

Laa..akak ketinggalan ler APM malam tadi. Naper leh tak tengok? Aduhai..sape menang utk kategori yg utama..leh kongsi..

Emy Omar said...

Ok la tu sekali sekala weekend lepak kat umah layan tv.. :-)

MAMASYAZA said...

mesti bosan giler tu pasal tak de aktiviti nak dibuat.

DaliaLiyana said...

best ape cuti dok uma...dalia suka dok uma..tido...makan...hehehehe....pastu ngadap PC...hahaha..sebulan wat camni...KOMPOM GEDEMPOL...!

[-suziey-] said...

ouh ilike soal hati very2 much..soalnya hati soalnya siap..n sume yg erra n afdlin la..syioknyeeee

MiszMama@Haslinda said...

cinta laur biase tengok suploh kali pun tak busan. kasik 4 bintang!

~tetamu istimewa~

~My Memory~