clik-clik di sini

1 Jul 2009

#dah lama ibu simpan tag nie dari putra mama harap p/mama tak marah ngan ibu ialah sebab kelembapan tenet#


Tag Pertama

1. Bekas kekasih saya adalah.....

suffi...semasa zaman sekolah dulu-dulu!terputus

sebab ibu ikut family balik melaka

2. Saya sedang mendengar.....

muzik..lagu nya 'sepi'

3. Mungkin saya patut....
makan ubat..sebab saya sekarang nie kena selsema


4. Saya suka.....
beli baju umairah.......dan ngumpul perfume


5. Sahabat-sahabat baik saya......
selalu hubungi saya,bertanyakan khabar

6. Saya tak faham .....
jaga makan pun,muka tetap berminyak

7. Saya kehilangan.....
tak der,rasanya

8. Ramai yang berkata .....
saya nie layak buka kedai alat solek,senang nak
menyakinkan org

9. Makna nama saya .....
tak ingat laaa.....coz arwah atok yang bagi

10. Cinta itu adalah .....
apa-apa je lahhh

11. Di suatu tempat, seseorang sedang ......
mengawal anaknya yang sedang bermain

12. Saya akan cuba......
faham kerenah umairah

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud ......
hingga ke akhir hayat

14. Telefon bimbit saya ......
G900,sony ericson

15. Bila saya terjaga dari tidur ......
tengok jam pukul berapa?nak pastikan waktu subuh tak terlepas

16. Saya paling meluat apabila ......
menipu

17. Pesta / Parti adalah ......
tempat orang yang sambut contoh ''birthday' dan
pasti orang nye ramai

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui adalah ......
anak burung

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah .....
bila saya berumur 12 tahun...ketika itu saya dapat keputusan
yang cermelang!!!ibu dapat banyak hadiah

20. Hari ini ......
badan saya kurang selesa

21. Petang ini ......
awasi umairah bermain di laman

22. Malam ini ......
tak tau lagi,rasa nak kuar jap

23. Esok pula saya akan .....
duduk umah...selesaikan tugasan suri rumah
(mcm biasa leeee)

24. Saya betul-betul inginkan ......
handbag LV

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini .....
''kenapa chubby sangat pipi nie''

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan .....
tempat yang paling menyoronokan..best tak
tension lansung!!

27. Makanan Barat atau Jepun .....
barat

28. Bilik yang terang atau gelap ....
bilik gelap baru best

29. Makanan segera adalah .....
tak kesah,,,janji kenyang

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? ......
tak tau lah


Tag Kedua

1. Apakah perasaan anda sekarang?
happy...coz my hubby baru bg tau bulan dapat bonus
3 bulan!!!!rasa nak melompat sampai ke syiling

2. Saya nak makan?
laksa,tiba-tiba teringin

3. Saya tak suka?
orang melengah-lengahkan masa

4. Impian saya?
nak jadi seorang ibu yang patut dicontohi
(amboii..besarnya harapan)

5. haiwan yg saya tak suka?
kucing

6. Saya harapkan?
bahagia bersama hubby/umairah sampai
ke akhir hayat..

7. Jika boleh putarkan masa?
saya nak kembali ke zaman umur saya 15 tahun,
nak exam balik..tak puas hati sains saya
dapat B

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
37 tahun......aduss tua nya

9. Handphone saya adalah sebuah?
hp yang sangat canggih

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
2 kali

11. Kawan-kawan saya?
banyak bagi tips2 sewaktu saya nak berumah tangga

12. Pernah dikhianati?
penah...kalau saya jumpa orang tu,memang saya
ludah-ludahkan!!

13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
tunggu balasan dari allah

*horeyyy dah selesai........*

No comments:

~tetamu istimewa~

~My Memory~